Bloedwaarden

Vandaag werd ik gebeld door de psychiater.
De uitslag van de bloedtest van vorige week was niet in orde.

De bloedspiegel van de antidepressiva was véél te hoog.
De waardes in mijn bloed verklaren wellicht de bijwerkingen waar ik zo’n last van heb.
Ik moet onmiddellijk een pil minder gaan slikken.

Baal ik daarvan?

Ja!

ik voel me mentaal wel wat beter met die extra pil.
En ik heb geen zin om in deze periode waar al zoveel spanningen zijn weer last te krijgen van het minderen.
Het is maar een klein pilletje maar geloof me: het effect van 1 pil erbij of eraf is héél erg groot.

Misschien is het ook wel goed want ik baal ook van de extreme bijwerkingen die ik nu heb.
Een extra domper van het gesprek was de mededeling dat er pas begin september duidelijk is over mijn therapie.

SEPTEMBER!!!

Ik zit al bijna een half jaar zonder therapeut @#$%^&*.

Er is genoeg te bloggen maar ik heb er even geen fut voor.
Eerst deze vreselijke week eens proberen door te komen, want het wordt WARM!!

7 Comments

  • 5 jaar ago

    Hoe is het nu, lieve nurse..?

  • Dionne
    5 jaar ago

    Pfff. Niet leuk. Balen van die waardes. Sterkte maar weer!

  • 5 jaar ago

    He f•ck!!!

    ‘Begin september’ klinkt niet eens zo heel gek ver weg (in mijn oren, dan), ’t is per slot van rekening over een dikke maand, maar tjeez… als je inderdaad al zo lang zit te wachten op duidelijkheid over de therapievoortgang, al die tijd (een halfjaar!) zonder therapeut zit en ze kunnen je nog steeds niets concreets beloven… grom!
    Dat moeten afwachten..!
    Wat zal dat machteloos voelen. En rot. 🙁

    Sterkte met de warmte die er weer aankomt: 35 graden voorspeld voor vrijdag. :-/ Houd je het thuis een beetje uit?

  • 5 jaar ago

    Da’s inderdaad flink balen. De weerman zegt inderdaad dat het afschuwelijk warm wordt. Te warm…Samen met je peuter in een badje zitten dan maar…

  • Ilona Dekker
    5 jaar ago

    Is het geen optie om over te stappen op een ander middel? Ik heb ook eerst 2 andere middelen geslikt voordat ik uitkwam op mijn huidige medicijn. Heeft nog steeds bijwerkingen (maar dat hebben ze allemaal) maar hier is heel goed mee te leven. De middelen die er zijn en de inzichten zijn de laatste jaren ook anders geworden en je psychiater is daar vast van op de hoogte.
    Als je 1 pil minder gaat slikken duurt het ook nog wel even voordat het effect weer helemaal uit je bloed is verdwenen.

    In ieder geval sterkte ermee!

  • Zuster Klivia
    5 jaar ago

    Sterkte maar weer jij. Hang in there! Dikke kus.

  • miek
    5 jaar ago

    (((xxx))) hele dikke knuffelkus. denk an oe!

Geef een reactie

Related Posts

%d bloggers liken dit: